טלפון: 072-2433222 - אימייל: contact@tandemwise.com

שאלות נפוצות


שירות פלנדו בראש ובראשונה מספק פתרון מקיף ומתקדם לניהול הפעילות מול הלידים והלקוחות בארגונים קטנים ובינוניים.
פלנדו מספק פתרון לקליטה וניהול לידים, להפקת חשבוניות/קבלות, לשליחת דיוור אלקטרוני ומסרונים, לסליקה של כרטיסי אשראי ועוד.
בנוסף המערכת מאפשרת לנהל את פעילות הפרויקטים השוטפת וכמו-כן קיימת גרסה יעודית של פלנדו לניהול פעילות קורסים וחוגים.
המערכת נגישה מכל מקום - להבדיל ממערכות אשר מותקנות באופן מקומי, כאשר המערכות נבנות על הרשת (אינטרנט) הן זמינות מכל מחשב (נייד / נייח / טאבלט / טלפון) ומכל מקום.
לא נדרשת חומרה ייחודית – דפדפן בלבד, מתאים לכל מערכת הפעלה.
אין צורך להתעסק בהתקנות ובגיבויים.
שדרוגי המערכת מבוצעים בצורה שוטפת ו"שקופים" ללקוח.
ידידותיות המערכת - אנחנו שמים דגש חזק על כך שהמערכת תהיה נוחה וקלה לשימוש.
עושר פונקציונאלי, מודולריות וגמישות בהגדרות - פלנדו כולל יכולות רבות לתמיכה במגוון צרכי העסק ויכולת התאמה אישית בהתאם לצרכים ושיטות העבודה הייחודיות של כל ארגון.
שירות ותמיכה - צוות פלנדו ישמח לייעץ, להדריך ולסייע לכם בהטמעת הפתרון בעסק שלכם - וכל זאת ללא עלות נוספת.
שקיפות ואמינות - מחירון גלוי באתר, תשתית טכנולוגית מתקדמת ואמינה, שיפור מתמיד של המערכת.
בהחלט, ניתן להתנסות בשירות למשך שבועיים ללא תשלום.
כן בהחלט, כל שנדרש מכם הוא לשלוח לנו הודעת עדכון בדבר החבילה הרצויה (דרך מנגנון המשוב במערכת או באימייל).
בהחלט, ספרו לנו על הצרכים שלכם ונחזור אליכם עם הצעה עבור חבילה מותאמת.
החבילה מתייחסת להפקה של חשבוניות לסוגיהן (מס, מס-קבלה, עסקה וזיכוי), קבלות, הצעות מחיר, תעודות משלוח והזמנות עבודה.
בהחלט, חודש ראשון של התנסות בשירות ניתן בחינם.
בתום תקופת ההתנסות אנו ניצור איתכם קשר לשם חיבורכם לאחת החבילות.
ניתן לשלם עבור השירות באמצעות כרטיס אשראי ישראלי או הוראת קבע.
אין כל התחייבות, ניתן להפסיק את המנוי לשירות בכל רגע נתון. לאחר הפסקת השירות לא יגבו תשלומים נוספים מהמנוי, השירות ימשיך ויהיה זמין עבור מנוי עד תום תקופת החודש עבורה הועבר התשלום האחרון.
בהחלט, מנויי השירות זוכים להנות משירות תמיכה מקצועי ואדיב.
כמובן, תמיכה טלפונית ניתנת בימות העבודה א-ה בין השעות 09:00-17:45
מחוץ לשעות העבודה ניתן לשלוח שאילתות במייל או דרך מנגנון משוב פנימי במערכת, ואנחנו במקרים רבים נספיק להתייחס גם לפני יום העבודה הבא.
התמיכה כוללת תמיכה ויעוץ בשלבי ההטמעה הראשוניים, ואח"כ מניסיוננו התמיכה מתמקדת בעיקר סביב מענה לשאלות תפעול מגווונות אודות פונקציות מתקדמות דוגמת ייבוא אנשי קשר, חיבור טפסים ודפי נחיתה חיצוניים, הוספת מאפיינים יחודיים, וגם סביב סוגיות חשבונאיות בהפקת חשבוניות וזיכויים.